Uutinen

Tee palkkasummailmoitus helposti asiointipalvelussa

UUTINEN 19.12.2018 0.00

Työllisyysrahaston asiointipalvelussa saat helposti tehtyä vuoden 2018 palkkasummailmoituksen. Jätä palkkasummailmoitus asiointipalvelussamme viimeistään 31.1.2019.

Näin teet palkkasummailmoituksen

  • Tunnistaudu palveluun pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla.
  • Mene kohtaan Ilmoitukset ja hakemukset.
  • Valitse Tee hakemus tai ilmoitus vuosille 2013–2018 ja täytä palkkasummailmoitus. Ilmoituksen jättämiseen tarvitset tiedot työntekijöille ja osaomistajille maksetuista palkoista.
  • Ilmoita tilinumerotiedot kohdassa Työnantajan tiedot. Muutokset tilinumeroihin ilmoitetaan myös asiointipalvelussa.

Valtuuksilla voit asioida toisen puolesta

Jos teet palkkasummailmoituksen jonkun muun henkilön tai yrityksen puolesta, huolehdi, että sinulla on tarpeelliset valtuudet. Hae valtuuksia Suomi.fistä.

Poikkeuksellisesti yhdistykset, kunnat, seurakunnat, oppilaitokset, elinkeinoyhtymät, ulkomaiset yritykset, kuolinpesät, kaupparekisteriin kuulumattomat säätiöt ja julkisen viranomaisen nimenkirjoitusoikeudelliset henkilöt hoitavat valtuuttamisen edelleen Katso-palvelussa.

Uusia toimintoja asiointipalveluun joulukuun 2018 alussa

Uudistuneessa asiointipalvelussa voit nyt myös viestiä tietoturvallisesti rahaston kanssa. Lähetä viesti kohdasta Asioi ja viestitä, saat vastauksen asiointipalveluun.

Lisäksi voit laskea asiointipalvelussa arvion vuoden 2018 työttömyysvakuutusmaksusta. Syötä laskuriin vuoden 2018 palkkatiedot, niin saat arvion työttömyysvakuutusmaksun määrästä.